Dáte nám souhlas s využíváním cookies, prosím?

0
Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 739 263 747.
  • Reklamace

Reklamace

Na všechny produkty u nás zakoupené je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak. Spolu se zbožím Vám v zásilce pošleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být uznána. U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě uschovejte.

Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník. Zboží bude do reklamačního řízení možné přijmout jen v případě, že bude čisté, zaslané v originálním obalu a s příslušenstvím.

Reklamace spotřebitele je uplatněna okamžikem, kdy je projev jeho vůle uplatnit práva z vadného plnění doručen prodávajícímu. Je na prodávajícím, aby pokud to považuje za nutné, vyzval spotřebitele po uplatnění reklamace k součinnosti – k dodání výrobku. Dle ust. §19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na nákady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.

Co je nutné k vyřizení reklamace poslat?

Zboží je nutné doručit s přesným popisem závady a  jejího vzniku a Vašim podpisem, potvrzeným záručním listem ( byl-li se zbožím dodám) a doklad o koupi zboží.

Tyto dokumenty a zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit zašlete na naši adresu:

Velsbike s.r.o.
Jinačovice 513, 664 34

Na co se reklamace nevztahuje?

Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

Blog

Superior představuje inovativní řadu elektrokol iXF

Superior představuje inovativní řadu elektrokol iXF

Superior vstupuje do úplně nového segmentu elektrokol, který vyniká svou ovladatelností a jízdními vlastnostmi. Elektrokola Superior iXF jsou skvělým parťákem na vaší cestě za svobodou. Nový motor Bosch Performance Line SX, který i přes svou menší velikost je super výkonný a dá vám 55 Nm. Baterie s kapacitou 400 wh vás doveze kamkoliv chcete i na větší vzdálenosti.
Oblíbené modely Superior XP 909 a XP 919 skladem

Oblíbené modely Superior XP 909 a XP 919 skladem

Po dlouhém čekání jsme pro Vás konečně naskladnili neprodávanější kola od Superioru. Model XP 909 je dostupný ve dvou barevných variantách a velikostech 17.5"(M) a 19.0"(L). Stříbrný XP 919 potom ve velikosti 19.0"(L).
Nový Cannondale Scalpel HT

Nový Cannondale Scalpel HT

První modely Scalpel od Cannondale spatřily světlo světa již v roce 2021. Až do letošního roku jsme je měli spojené s nízkozdvihovými celoodpruženými závodními koly. Nyní se však začíná psát další kapitola. Scalpel proniká do světa hardtailů a představuje se ve zcela nové platformě Scalpel HT.