- Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy
Jaké kolo je pro mě nejvhodnější? Bude vybraný doplněk kompatibilní s mým kolem?
Na jakékoliv technické dotazy vám rádi odpovíme na E-mailu: shop@kola-online.cz
Jaký je stav mojí objednávky? Kdy můžu očekávat doručení zboží?
O veškerých změnách stavu Vaší objednávky Vás budeme informovat e-mailem.
Pokud jste registrováni na našem e-shopu (vytvořili jste si objednávku s registrací), její stav můžete ověřit po přihlášení do “Můj účet”. (Na našich stránkách www.kola-online.cz úplně vpravo nahoře)
Během doručování můžete, po zadání čísla zásilky, sledovat stav doručování na: Česká Pošta nebo 123 kurýr
Na jakékoliv další dotazy ohledně stavu objednávky Vám odpovíme na E-mailu: shop@kola-online.cz
Chci změnit objednávku, dokoupit zboží, vyměnit zboží, změnit způsob platby či doručení. Chci zrušit objednávku.
Pro veškeré změny v objednávce nás prosím kontaktujte na E-mailu: shop@kola-online.cz nebo Telefonu: +420 739 263 747
Jaká velikost kola je pro mě vhodná? Jak velké kolo mám vybrat svým dětem?
Pro výběr správné velikosti kola nebo oblečení můžete použít Tabulky velikostí. Tyto tabulky jsou pouze orientační, proto Vám před koupí kola doporučujeme vyzkoušení přímo na našich prodejně v Jinačovicích.
V jakém stavu mi přijde objednané kolo? Posíláte kola seřízená?
Každé kolo, které si u nás objednáte, náš mechanik kompletně sestaví a seřídí. Potom, z důvodu rozměrů přepravního obalu odmontujeme pedály a sedlovou trubku se sedlem, povolíme a stočíme řídítka a vyjmeme přední kolo. Doma při kompletaci Vás tak nečekají těžké servisní úkony a kolo je do několika minut připravené k jízdě.
Pokud si kolo vyzvednete na naší prodejně, dostanete jej kompletně seřízené a připravené k jízdě. Na místě Vám nastavíme správnou výšku sedla a případně nastavíme správný tlak do vzduchové vidlice.
Zároveň s kolem si pořizuji i doplňky. Namontujete mi je na kolo?
Na kola, které zasíláme přepravní službou doplňky neinstalujeme. Montáž doplňků při osobním odběru je zpoplatněna dle Servisního ceníku. Při nákupu kol nad 30.000,- Kč poskytujeme montáž doplňků zdarma.
Jak zjistím, že je mnou vybrané zboží skladem na dané prodejně?
V detailu produktu najdete štítek . Po rozkliknutí ihned uvidíte, zda je skladem na některé prodejně BB Cyklosport. Pokud u prodejny vidíte stav “Ihned”, produkt je skladem přímo na prodejně. Přesto vám doporučujeme, než se vypravíte k nám na prodejnu, abyste si vytvořili objednávku na e-shopu. Vyvarujete se tak tomu, že zboží mezitím prodáme jinému zákazníkovi.
Chci vrátit zboží. Jak a do kdy to mám udělat?
U zboží objednaného přes e-shop fyzickou osobou (v objednávce není uveden název firmy nebo IČ) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Ze zákona máte nárok takto objednané zboží vyzkoušet, čímž ale není myšleno zboží nad míru opotřebovat nebo jej spotřebovat. V zákonem uvedené lhůtě tedy musíte:
- sdělit nám svůj záměr odstoupit od smlouvy prokazatelným způsobem - nejlépe nám zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy, který najdete ke stažení ZDE.
- zboží spolu s formulářem zaslat na adresu: VELSBIKE s.r.o., Jinačovice 513, 664 34
V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme uplatňovat náhradu škody. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.
Nabízíte možnost si kolo před nákupem otestovat?
Veškeré modely si můžete vyzkoušet v areálu prodejny v Jinačovicích. Rozsáhlejší testování jednotlivých modelů (zapůjčení na více hodin, dní atp.) aktuálně nenabízíme.